offi

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Linn sovde över det gick....

Av ofelia - 2 november 2010 17:18

  

Här hoppar Linn !

  

här ser hon ut som ett ufo.  

vilken mask.  

 flygande slaim

.  

vilken min ser ut som en gris. hahahaha.


det började med att.....

 

 

 

Jag och Linn skulle gå på stan vi gick först till Bokia och köpte nya pennor till plugget.Vi hittade en stift penna som bara kostade 10 kr sen fick jag också köpa stift till pennan den kostade 39 kr.sen gick vi till Panduro och jag köpte jul pyssel man skulle göra egna Domherre.

Sen skulle Linn köpa lös ögon fransar på h&m.Och sen gick vi till Butriks och Linn köpte lossas sigg som ! rukte! sen gick vi till lagerhouse och köpte inget.Sen skulle jag köpa en present till grannens barnbarn på BR jag köpte ett gose djur till 6 åringen och en prinsses krona till 3  åringen.Sen hade mamma och jag köpt ett buss kort till mig sen skulle vi åka buss hem till mig när vi kom hem ville vi gå till Netto.Linn och jag fick två tjugolappar  innan vi gick frågade jag Linn om hon hade sin tjugolapp ja sa hon jag har den i fickan när vi hade bestämt vad vi skulle ha så tittade Linn i sina fickor men ingen tjugolappp sen sa Linn att hon hade glömt den hemma.Så vi la sakerna  och gick hem när vi hade kommit hem så hittade vi inte den hemma heller linn såg sen att hon hade en liten fika på den stora där i  låg den då skrattade vi.Sen gick vi tillbaka till Netto och köpte 2 påsar flygande -tefat klubbor och polkagrisar.SEN Skulle pappa hämta oss och köra hem Linn.Sen sa Linn att vi kunde sova över när pappa kom frågade jag om det gick han sa ja! det gick också för Linns pappa så vi åkte hem till Linn och packade hennas grejer.Pappa frågade vad vi skulle äta jag sa tackos det ville alla ha så vi åkte till Hemköp och köpte taco grejer.PÅ kvällen efter vi hade ätit  popade vi popcorn Linn sa att vi skulle tästa ha pepar på popcorna.Sen sa jag att vi kan ha tre skålar med curry,pepar och salt sen på kvällen tittade vi på en film som hette Farsan den var jätte bra sen tittade vi på Bert.sen la vi oss och sov.På morgonen gick jag upp kl 8,30 Linn vakna kl 10,30. sen på morgonen efter frukosten gjorde vi

tvålar paperoni figurer och kuddar.Dom   bilderna här upp är från ikväll .




                                                  

                                                  

                                                  

                  

















     

 
 
Ingen bild

mamma

18 december 2010 14:53

Hej Hjärtat, hade hopppats få läsa lite om din semester samt se bilder här inne, kul att du var inne och kolla av stugan, den väntar på dig. ses snart puss mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ofelia - 25 mars 2012 09:58

Igår var  jag och pappa hos Misan hon har två hundar, en heter Sacha hon är 10 år och lilla soda hon är bara 1 år men det är hennes dotters hund.  Soda och Sacha är helt underbara   direkt när man har satt sig i soffan kommer dem   !!!! dom ligga och...

Av ofelia - 4 januari 2012 15:30

nu kommer ni få se jätte söta hundar, som min granne har köpt allvarligt dom är SKIT söta och små.      jag är Bea    och jag är Elvira     jag är en busig och söt hund och jag heter Elvira det ser ni för jag har en rosa/vit prick på nos...

Av ofelia - 28 december 2011 18:00

snart är det nyår !!!! då ska vi till magnus (morbror) och ingela (hans tjej) och äta mat och förstås kolla på fyverkerierna och spela tärningsspelet.     och jag lovar att jag ska lägga in bilder på dom ¨fyverkeri¨    ...

Av ofelia - 3 december 2011 17:38

idag hadde jag dansuppvisning gick jätte bra   fast jag var skit nervös     ...

Av ofelia - 23 november 2011 19:59

är helt slut efter en helt dag på stan  med min kompis Tilde. ...

Presentation


Välkommen till Ofelias blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards