offi

Alla inlägg under juni 2010

Av ofelia - 27 juni 2010 11:00

Igår fiskade vi krabbor. Vi brukar fiska under bryggan men den här gången

gick det inte så bra så vi gick till andra sidan där fanns

det stora stenar och sitta och fiska på.

då fick vi hela tiden krabbor jag fick en jätte stor och vi

fick ca 30 -40 st.På kvällen var det lotteri i hamnen

och det fanns gose djurs lotteri choklad hjul och

räk lotteri och 2 till.

vi gick  först till gose djuren och vi tog 20 lotter och fick

2 tredje pris och 1 andra pris och 1 första pris.

Andra pris valde jag cyklop och tredje pris valde jag

ett stort sudd och en stor penna och första pris valde

jag en stor nalle björn och nallen hållde i en liten björn.



om ni vill se mej så gå in på www.kräftfestivalen.se

gå in på nyheter och sen se efter om du ser

sport och trend har öppet varje dag jag tror det

stod så .


Av ofelia - 21 juni 2010 13:12

I onsdags hade vi kalas för mej då fick jag 4 st Blakmolly

och en radistyrd bil och massa pyssel grejer.

Och igår var min kompis Julia och hennes bror Daniel vi tittade på

AVATAR och vi åt tackos.



Jag kommer skriva i veckan

     

Av ofelia - 15 juni 2010 11:54

idag slutade vi skolan så vi har sommar lov i 10 veckor.

när vi gick till och från kyrkan var det sol men när vi

åkte hem började det och rengna och på onsdag ska vi ha vuxen kalas för jag fyllde i fedags. på torsdag ska jag med min granne och titta på hennes dotters kattungar  3 st.

Presentation


Välkommen till Ofelias blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards