offi

Alla inlägg under september 2010

Av ofelia - 20 september 2010 09:55

    

Igår var vi och plockade svamp när vi kom fram till vårt hemliga ställe

så var figo galen.Sen gick vi upp en bit  och vi hittade en massa trattisar

sen också några kantareller sen sa Niklas var är bilen? vilket

håll stog den? sen var vi helt tysta och hörde en bil så gick vi

åt det hållet där det lät som mest sen såg vi bilen.Jag sa ska

vi åka till det vanliga stället längre bort och så gjorde vi det

sen sa mamma vi kan sitta där bak med figo så kör Niklas

när vi körde var figo lite stressad men sen lugn.

Sen gick vi upp i skogen och hitta massa kantareller

när vi gick till baka  och skulle fika så hitta vi kantareller

vid väg kanten och sen sa jag mamma och jag går upp här

och kollar om det finns kantareller.Precis när vi hade gått upp några meter

så såg vi kantareller nästan över allt !!!jag sa till Niklas att komma

och hjälpa till och plocka kantareller.Vi fick ca 7-8 liter


Presentation


Välkommen till Ofelias blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards