offi

Alla inlägg under februari 2010

Av ofelia - 28 februari 2010 10:25

  

I lördags var min pappa  jag och min kompis Linn   på melodifestivalen.

När vi kom in i Malmös arena så fick man gratis tuggummi det var mint och melon dom var jätte goda.

Vi fick  också 2 chips påsar och när vi tänkte sätta oss så såg vi om man röstade på två som man trodde skulle gå vidare så vann man  en pins och jag valde Sibel.

Och efter vi hade röstat så såg vi ett annat ställe som  sålde  massa  kläder och hattar och mössor.

Jag fick en hatt och en mössa och Linn fick en hatt.

sen så satt vi oss på våra platser.

när det skulle berätta allt som skulle hända så pratade dom jätte högt.Vi hade jätte roligt  .

Av ofelia - 11 februari 2010 17:38

  

det här är det nya akvariumet det är 2m och 90 cm  det är 880 liter vatten i akvariumet  .

Vi har många fiskar i akvariumet  vi har mest malar och vi har 3 par dvärg ciklider  men vi har också drottningsrasporer.

Men vi har en kräfta som gömmde sig i 1 och en halv dag man idag hitta jag den

i ett håll i en trä pinne  .

Och den 27 feb så fyller min pappa år då ska vi  kanske till  melodifestivalen.

Idag hittade vi 4 biljetter på blocket om han vill sälja dom till oss då ska min

kompis Linn följa med  



































Presentation


Välkommen till Ofelias blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards